Մեր առօրյան

***

Այսօր Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի սրահում կազմակերպվել էր ցուցահանդես՝ «Ծիածան» խմբակի Vա  դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ։

Թեման կրում էր «Կոմպոզիցիա» խորագիրը։ Սրահը լիքն էր ուսուցիչներով, աշակերտներով։ Աշակերտները նկարների միջոցով արտահայտել էին իրենց հուզական աշխարհը, գունային ընկալումը, աշխարհայացքը։Ուսուցիչները ոգևորեցին աշակերտներին՝ բարձր գնահատելով նրանց աշխատանքները։

Ցուցահանդեսը հաճելի տպավորություն թողեց բոլորի վրա։

Խմբակի ղեկավար՝ Լ․ Աբրահամյան

 

Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտների, ծնողների և դասղեկ Կ. Զախարյանի այցը Սիսիան

 

****

12.04.2017թ Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի XΙΙա  դասարանի 10 աշակերտուհիներ այս անգամ հյուրընկալվել էին ԶՊՄԿ ՓԲԸ-ի թիվ 2 «Գտնված երազ» մանկապարտեզ, հայեցողական ժամերի շրջանակներում: Այցի նպատակն էր ծանոթանալ մանկապա

րտեզի կառուցվածքին, աշխատանքային սկզբունքներին, առօրյային:

Աշակերտուհիներին ընդունեց տնօրեն Նաիրա Գևորգյանը: Նա բացատրեց մանկապարտեզի կառուցվածքը, աշխատանքի բնույթն ու կազմակերպման առանձնահատկությունները: Շրջեցին բոլոր խմբերում, մասնակցեցին պարապունքներին, ծանոթացան աշխատակիցների և երեխաների անհատական աշխատանքներին:

Տնօրենը հանգամանալից բացատրեց մանկապարտեզի հոգեբանի, դաստիարակի, դաստիարակի օգնականի, խոհարարի, երաժշտի և այլ աշխատակիցների աշխատանքի բնույթը: Հատկապես շեշտեց թիմային աշխատանքի արդյունավետությունը:

Ճիշտ է, աշակերտներն արդեն ընտրել են իրենց ապագա մասնագիտությունները, սակայն տպավորություններն այնքան մեծ էին, որ մի պահ վարանեցին ու երազեցին ապագայում աշխատել «Գտնված երազ» մանկապարտեզում:

Հրաժեշտին խոստացան հանդիպել երեխաներին դպրոցական «Հրաժեշտի դասի» շրջանակներում:

  

******

15.03.2017 թ-ին Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի XІІ դասարանի աշակերտները հայեցողական դասաժամը անցկացրել են Քաջարանի քաղաքապետարանում: Աշակերտները նպատակ ունեին ծանոթանալու համայնքի ղեկավարման կառուցվածքին և սկզբունքներին:

Աշակերտներին ընդունեց փոխքաղաքապետ Կ. Թադևոսյանը: Նա բացատրեց համայնքի ղեկավարման սկզբունքները, Քաջարանի համայնքապետարանի աշխատակազմի կառուցվածքը և ձևավորման մեխանիզմները, ֆինանսավորման աղբյուրները,  պատասխանեց աշակերտների հարցերին, այնուհետև աշակերտները խմբերով ծանոթացան ստորաբաժանումների աշխատանքներին:

Քաղաքաշինության, բնակարանային ֆոնդի շահագործման, կոմունալ տնտեսության և բարեկարգման, ծրագրերի և կանխատեսումների և կրթության, մշակույթի, սպորտի և սոցիալական հարցերի բաժիններում առավել ակտիվ քննարկումներով ու առաջարկություններով հանդես էին գալիս աշակերտները: Նրանք առաջարկեցին թղթի թափոնի և պլաստիկ տարաների հավաքման համաքաղաքային շաբաթօրյակ անցկացնել:

Աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշումն ավելի ուղղորդված և ճիշտ կազմակերլու համար այցն արդյունավետ էր:

 

***